Giriş / Kayıt Ol

Sıkça Sorulan Sorular

Kredi Kartı ile nasıl alışverış yapılır ?

Ödeme yöntemleri > Kredi kartı alanından ödeme yapabilirsiniz. Ödemeniz 10 dk içerisinde onaylanmaktadır. Ödeme partnerimizce ödemenizden sonra sözlü onay için aranabilirsiniz. Telefonunuzun ulaşılabilir olduğundan emin olunuz. 

Banka kartı ve kredi kartı ödemeleriniz 10-15 dk içerisinde ödeme partnerimizce onaylanmaktadır. Bu süreyi aşması halinde canlı desteğe bağlanarak bilgi alabilirsiniz. 

Banka kartı, bankomat kart, bankamatik kart ve maaş kartınızla ödeme yapabilirsiniz. Ödemenizi tamamladıktan sonra ödeme partnerimizce telefonla aranarak güvenlik doğrulaması yapılabilir. Telefon hattınızın erişilebilir olduğundan emin olunuz. Banka kartı ödemelerinde ödeme bildirimi yapmanız gerekmektedir

Ödeme bildirimi; havale ve EFT ödemelerinizden sonra sitemiz üzerinden ödemenizin onaylanması için yapmış olduğunuz bildirimlerdir. 

Ödeme bildirimleri 5-15 dk içerisinde sonuçlanmaktadır. 

Havale ve EFT ödemesi yaptıktan sonra ödeme bildirimi yapabilirsiniz. 

İlgili bankanın altındaki Ödeme bildir /Açıklama kısmına Sipariş no yazınız.

Tüm ödeme bildirimleriniz olağanüstü durumlar dışında 15 dakika içerisinde onaylanır. Belirtilen süreyi aştığını düşünüyorsanız, canlı desteğe bağlanıp bilgi alabilirsiniz.

Vermiş olduğunuz ürünleri sitemizin sol üst köşesindeki isminiz üzerine gelerek “Siparişlerim sekmesi üzerinden vermiş olduğunuz ürünleri ve durumlarını görebilirsiniz.

 Dijital kod (E-pin) ürünlerinde teslimat süresi anlık veya bazı ürünler için 1-5 dakika arasıdır. 

 Goldbar ve yang gibi oyun paraları sipariş vermeden önce teslimat noktasında hazır bulunursanız birkaç dk içerisinde teslim edilmektedir. 

Beğeni, Takipçi gibi ürünlerin yüklemesi ise servis yoğunluğuna göre değişebilir. Canlı desteğimizden bilgi alabilirsiniz.

E-pin siparişi iptali: Sitemizde satışa sunulan e-pinlerin %99’u anlık sistem tarafından teslim edilmektedir. Teslimi gerçekleştirilen kodlar sadece alan kişi tarafından görüldüğünden ve tekrar satışı yapılamayacağından iptali mümkün değildir. 

Oyun parası (Goldbar, Yang vb.) siparişi iptali: Teslimi yapılmayan oyun parası gibi ürünlerin iptali yapılabilir. Bunun için canlı desteğe bağlanarak bilgi vermeniz gerekmektedir. 

Diğer ürünlerin iptali: Teslimatı henüz yapılmamış ürünlerde iptal hakkınız mevcuttur. Bunun için canlı desteğe bağlanarak bilgi vermeniz gerekmektedir. 

Üye girişi yaptıktan sonra üye isminizin üstüne gelerek Profilim sekmesine tıklayın.

Açılan sayfada üyelik bilgilerinizi kontrol edebilir, telefon değişimi yapabilirsiniz.

E-Mail değişimleri için Canlı Destek Hattımızdan yardım alabilirsiniz.

Üye girişi yaptıktan sonra sol üst köşedeki isminiz sekmesi üzerinden Profilim‘e geçiş yaptıktan sonra “Şifre Değiştir” sekmesinden üyelik giriş şifrenizi değiştirebilirsiniz. 

 

Üyeliğinize giriş yapma ekranında bulunan “Şifremi unuttum” butonuna tıklayarak şifrenizi sıfırlayabilirsiniz.  

Profilim > Destek Taleplerim alanından destek ve yardım talebinde bulunabilirsiniz. 

 

Kopin E-pin “güvenliği” her şeyin üzerinde tutuyoruz. Mevcut olan en iyi güvenlik sistemi ve arayüzleri kullanarak kayıt olduğunuz andan itibaren tüm işlemleriniz koruma kalkanı içerisinde gerçekleşir. Ödeme yöntemlerinde girilen bilgiler, alışverişleriniz ve tüm kişisel bilgileriniz tamamen güvendedir. 

Ayrıca sitemizde yer alan SSL sertifikaları, sağlayıcı sertifikaları, banka hesapları gibi alanları inceledikten sonra; Google, Bing, Yahoo, Yandex vb. arama motorları, Sikayetvar.com veya sosyal medya üzerinden araştırma yaparak veya bizzat deneyerek karar verebilirsiniz. 

Profilim > Üyelik Bilgilerim > Güvenlik Ayarları sekmesinden 8 farklı güvenlik seçeneğini kullanarak hesabınızda güvenlik önlemi alabilirsiniz.